onsdag den 24. december 2014

Merry Christmas everyone!

Maden er i ovnen, risalamanden står i køleskabet, gaverne er undertræet og julemusikken fylder både stuen og køkkenet. I dag er det den 24. december, dagen jeg både har set frem til og frygtet meget.  



Jeg har altid været som et lille barn op til jul, selv i mine voksne år gik jeg næsten mere op i jul end fødselsdag. Det har dog ændret sig lidt de sidste 2 år, da jeg nu ingen familie har tilbage at fejre jul med, endnu værre blev det da Birgit desværre måtte fortælle mig, at jeg ikke kunne holde jul sammen med dem i år. I 2 uger græd jeg næsten hver dag, jeg frygtede julen og alt hvad den bringer, for jeg skulle holde jul et "fremmede" sted (nyt) dvs. på kollegiet, med to personaler der egentlig ikke betød det store for mig, der var ingen andre beboer hjemme, og jeg havde mest lyst til at aflyse det hele.


Heldigvis endte det med at min kæreste ikke skulle til Tunesien hen over jul og nytår alligevel, og derfor er han her hjemme og fejre jul sammen med mig, og de sidste par dage har godt nok været sjove! Selvom min kæreste er muslim opfører han sig som et lille barn, og det hjælper så meget på humøret. Han har både været med til at hente juletræ, pynte det og pakke julegaver ind (hvilket han er ret dårlig til btw hahahahahaha. Bevis: HER)

Så indtil videre, er min juleaften gået meget bedre end jeg turde håbe på. Nu skal vi heldigvis snart spise, og så skal alle de flotte pakker pakkes ud, jeg glæder mig! 

Jeg håber I får en rigtig god aften, med masser af fantastisk mad, masser af slik, og en masse flotte gaver! 

<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)