tirsdag den 1. juli 2014

Lately in the life of Mette

Før jeg flyttede, lavede jeg hver søndag et "Ugen der gik" indlæg, og fik rigtig meget positiv respons på det! Jeg har desværre ikke haft så meget tid, hverken til bloggen, eller mig selv, på det seneste, men jeg regner - tror og håber - med at de vil vende tilbage, når jeg kommer hjem fra Alanya.

Men for at i ikke skal snydes, vil jeg dele små glimt af hvad jeg har lavet, de sidste 2-3 uger, og håber det liver taget godt i mod! 


Været på kirkegården i anledning af årsdagen for min mors død. 
- Endelig er gravstedet begyndt at se ud som JEG gerne vil have det, og så var det også første gang, Gerd (min bedste veninde) var med på kirkegården. Gerd var også rigtig tæt med min mor.



Været til 2 x koncert med McBusted og One Direction!
- Nok 2 af de bedste dage i hele mit liv, vildt surealistisk oplevelse! Har aldrig været til så store koncerter før, stemningen var vild, musikken var god, og alle var dobbelt så lækre live, som på billeder! Og hvor var det bare fedt at opleve McBusted (McFly og  Busted) live, efter at have hørt deres musik for 10+ år!! 


Boet på Skt. Petri hotel.
- Hold kæft et luksus hotel! Super lækre værelser, og vores værelse på 7. etage, med tag terasse havde udsigtet over det meste af København! 


Spist på Dalle Valle
- De sidste par gange jeg har været i København, har folk anbefalet Dalle Valle, nu endte vi på hotel 20 meter der fra, og måtte ind og smage om deres mad, var så god som alle siger! Det var den, mums.


Besøgt Mini og startet nedtælling. 
- Mini bor jo som sagt hjemme ved Birgit, i mens jeg bor på kollegie, det er rigtig hårdt, og jeg savner hende meget. Heldigvis kommer hun på besøg i morgen, indtil på søndag. Sidste onsdag var jeg hjemme og besøge prinsessen, og hun var vidst ligeså glad for at se mig, som jeg var for at se hende. :) 
Derudover er nedtællingen til Alanya for alvor startet! Torsdag d. 10. juli kl 7 flyver vi, og jeg glæder mig til 14 dage med sol, pool, drinks og en masse lækre fyre. 


Købt billetter til koncert og passet kanin. 
- Jeg har fået en god veninde her på kollegiet, som også er helt vildt med Christopher, vi har derfor besluttet os for at tage ind for at se ham sammen. Jeg glæder mig super meget, og håber han er ligeså god i virkeligheden, som på audio. 
I dag, og de næste par dage passer jeg overnævnte venindes kanin, imens hun er på ferie. Hun er altså for nuttet! 

Har I lavet noget spændende på det sidste? Hvad skal I, i sommerferien? 

<3 Mette

2 kommentarer:

  1. Fedt indlæg! Ville selv gerne have været til One direction koncerten, er sikker på, det havde været en oplevelse ;-) Super fin blog du har dig - kunne du tænke dig at følges? Tag et kig forbi min blog og se, om den er noget for dig.

    Knus
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Uh glæd dig. Christopher er SÅ fantastisk live, virkelig nærværende! Skal også til 2 koncerter med ham i november :-)
    Knus Emma // www.emma-kirstine.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)