torsdag den 8. maj 2014

Getting settled :)

Som jeg skrev her inde for et par dage siden, er jeg nu mere eller mindre flyttet ind, De billeder der kommer i det her indlæg er dog ikke 'the final look' men jeg er ved at være på plads nu! 


Fredag d. 11. april var jeg til møde på kollegiet, og fik rundvisning osv. værelset var klart til indflytning, og vi aftalte med lederen at, fordi Birgit havde 2 ugers ferie, kunne vi ligeså godt starte med det samme. Det meste af påsken gik med at male og samle møbler (Birgit malede - TAK, jeg samlede møbler) og det fik faktisk overraskende godt med skrivebordet, det er ikke faldet sammen endnu! LOL Derudover havde der også været en påskehare på besøg, en af dagene. 

I fredags sov jeg så her ude for første gang, hold kæft hvor har jeg savnet min egen seng! Jeg sover som en drøm. Over sengen vil der ydermere komme en lampe og billedet af min mormor, mor og jeg.
Billederne der allerede hænger over sengen, kan i læse mere om her

Fredag blev der også holdt fest her ude, og selvom jeg var død nervøs, var de super søde og imødekommende, og kan sagtens se flere af dem som fremtidige venner.

Mandag tog Birgit på ferie, og jeg skulle sove på kollegiet igen. Om aftenen fik jeg panikangst, hvor jeg følte mig super forladt og alene i verdenen. Heldigvis er dem der arbejder her, super søde, og i løbet af aftenen fik jeg to lange snakke, med to af dem. De synes helt bestemt at jeg skule hente Mini her ud, imens Birgit er på ferie, hvis det kunne give mig mere ro og tryghed. Mini må desværre ikke bo her fast, men bliver boende hjemme ved Birgit, hvor jeg selvfølgelig må besøge hende så meget jeg vil. Men det er super hyggeligt at have min prinsesse på besøg. 

Nu sidder jeg med computeren, med Mini på den ene side af mig, levende lys på den anden, og musik i mine nye højtalere. Jeg tror ikke en her aften kunne blive meget hyggeligere. 

Hvordan har I det, mine kære læsere? 

<3 Mette

1 kommentar:

  1. Hej Hej...

    Her går det rigtig godt og dejligt at kigge med her.. :D
    Synes dit nye sted ser rigtig godt ud.. glæder mig til at se mere..

    Knus <3

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)