søndag den 13. april 2014

Konkurrence: Eyebrow Shapers

Nu er det efterhånden lang tid siden jeg sidst har haft en konkurrence her på bloggen, så derfor synes jeg nu det var ved at være tid at forkæle jer dejlige mennesker, med en ny give away. Jeg håber I vil tage godt imod den! 



Eyebrow Shaperne er sposoreret af www.online-mode.dk. Online Mode er en fantastisk hjemmeside, med en masse super lækre skønhedsprodukter, til både hår, krop og negle. Derudover sælger de også både tøj sko og accessories.

Hvis du ikke vinder konkurrencen, men stadig gerne vil prøve shaperne kan de købes lige her til kun 35 kr!

Konkurrencen slutter torsdag d. 15. april, hvor vinderen vil blive kontaktet! 

For at deltage i konkurrencen skal du:
Følge mig enten på Bloglovin eller facebook (Du må også gerne følge mig via GFS, men det er IKKE et krav) 
Like indlægget på bloglovin med det lille hjerte.
Smide et kommentar med navn og mail så jeg kan kontakte vinderen.
Smid i samme kommentar enten en smiley eller et hjerte. 

Hvis et eller flere af kravene ikke er opfyldt, er deltagelsen i konkurrencen ikke gældende. 

<3

3 kommentarer:

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)