lørdag den 15. februar 2014

Random Fact #2

 
(billedet ER mit eget, og er taget ved stranden i Alanya) 

  1. Jeg snakker meget med Mini, og svarer hvis hun går og miawer
  2. Jeg kan ikke lide lakrids og sushi
  3. Lige meget hvor træt jeg er når jeg går i seng skal jeg altid læse lidt.
  4. Jeg er en sucker for romantiske komedier.
  5. Hvis jeg har grineflip kan jeg til sidst ikke trække vejret og begynder at grynte, og så griner man bare endnu mere.
  6. Jeg drømmer de mærkeligste ting nogle gange.
  7. Jeg er meget svær at komme ind på livet af, men hvis jeg først har lukket folk ind i mit hjerte, skal der rigtig meget til før jeg slipper dem igen.
  8. Jeg har før hørt at jeg tilgiver folk, der ikke fortjener det.
  9. Jeg elsker den grønne farve der er fremme lige nu, men ser syg ud i den, fordi jeg er bleg.
  10. Jeg har oprindeligt rødblondt hår og fregner, især om sommeren. Tak far!
  11. Hvis jeg skulle have ændret noget ved mit ansigt, ville jeg gerne have lavet min næse mindre. 
 Har vi noget til fælles? :) 


<3 Mette
https://www.bloglovin.com/blog/8642789/mettes-universe

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker også romantiske komedier :-D

    SvarSlet
  2. Jeg kunne simpelthen ikke lade hver med at smile, da jeg læste den første fact(:
    Jeg snakker også meget med mine dyr. Også selvom de ikke lige mijaver, så snakker jeg stadig med dem(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også at læse lidt inden jeg falder i søvn! :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)