tirsdag den 19. november 2013

Hvem er jeg

Hej alle sammen.

Så er jeg lige kommet hjem fra stemme stedet, det er fuldstændig sindssygt her i Østjylland, vi stod i kø i næsten en time for at sætte vores krydser. Nu sidder jeg bare og slapper lidt af, imens Birgit laver aftensmad. :) 

Jeg har - d. 2. december haft bloggen i 6 måneder! Jeg tænkte ifb. med min 6 måneders dag at jeg udover en lækker konkurrence, også gerne ville lave et "lær din blogger at kende" indlæg, så fra i dag af, og indtil og med d. 30. november kan i stille min alle de spørgsmål i vil, og jeg vil prøve at svare på dem alle sammen (inden for rimelighedens grænser selvfølgelig)

Fyr løs! Jeg glæder mig til at se hvad i kan finde på. 

<3 Mette

http://www.bloglovin.com/blog/8642789/its-all-about-me-and-my-life

2 kommentarer:

  1. Hvilket indlæg på din blog har fået flest besøg og hvilket indlæg er du selv mest glad for??

    SvarSlet
  2. Hvor ser du dig selv om 10 år?
    Hvad er dine drømme indenfor uddannelse?
    Vil du gerne have børn? - Hvor mange?
    Ryger du?
    Yndlings slik?
    Yndlings mad?
    Yndlings neglelak OG farve?
    Yndlings parfume?
    Yndlings farve?
    Favorit film/serier?
    5 yndlings blogge/bloggere?
    Hvilke 5 mandlige kendte er flotte?
    Hvilke 5 kvindelige kendte er flotte?
    Hus - lejlighed - rækkehus?
    Hårfarve?
    Øjenfarve?
    Sneakers, støvler, ballerina, sandaler eller stiletter?
    Yndlings the/kaffe?

    Håber du kunne bruge det <3

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)